van kroeg naar kantoor
van kroeg naar kantoor
Marketing hoeft niet moeilijk te zijn. De tips liggen overal voor het oprapen. Je hoeft ze alleen maar op te pakken. VAN KROEG NAAR KANTOOR* is een vermakelijke roman, boordevol praktische marketingtips.
*Ik heb nog geen titel. De werktitel was #69tots (69 marketingtips om klanten te scoren). Hier probeer ik zo nu en dan een nieuwe titel. Zo moeilijk, een goede titel voor een boek.
*Ik heb nog geen titel. De werktitel was #69tots (69 marketingtips om klanten te scoren). Hier probeer ik zo nu en dan een nieuwe titel. Zo moeilijk, een goede titel voor een boek.
marketingroman
marketingroman
Zal ik jou mailen, zodra het boek er is?
Voor wie is het verhaal?
Voor wie is het verhaal?
Zelfstandig ondernemers van 25 - 30 jaar die hun eigen marketing doen: tekstschrijvers, fotografen, schilders, hoveniers, verkopers, molenaars, boekhouders, kunstenaars, etc.
Wie nog meer? Professionals in het marketing- en communicatievak, of ondernemers die een luchtig boek mee willen op vakantie.
93 praktische marketingtips
93 praktische marketingtips
62 hoofdstukken
62 hoofdstukken
Leestijd:
15 minuten per hoofdstuk
Leestijd:
15 minuten per hoofdstuk
15 minuten per hoofdstuk
Glimlachgarantie
Glimlachgarantie
Samenvatting:
Samenvatting:
Barkeeper Tim gaat alvast naar een oud en nieuw-feestje op een grote driemaster. Daar krijgt hij goed nieuws. Zodra ook zijn vriendin er is, tellen ze samen af van tien naar nul. Terwijl vuurpijlen de lucht in schieten, fluistert zij dat ze zwanger is. Hij laat van schrik zijn bierglas vallen op de houten vloer.
Op nieuwjaarsdag smeekt zij hem om te stoppen als barman en een kantoorbaan te zoeken. Dat vindt hij een slecht idee. Hij wil vrij zijn. Liever start hij een eigen bedrijf. Maar wat gaat hij doen? En hoe komt hij in negen maanden aan voldoende klanten?
Zeven, verbetert zijn vriendin hem.
Zeven, verbetert zijn vriendin hem.
Een verhaal over een man die een eigen bedrijf begint, terwijl hij de omslag maakt van feestnummer naar papa. Dat is niet gemakkelijk. Daarom besluiten zijn vrienden uit de kroeg om hem te helpen...
“Een luchtig verhaal met daarin hele goede adviezen
voor (beginnende) ondernemers.”
Sandra Di Bortolo,
Tekstbureau Het Zusje
Over de schrijver
Over de schrijver
In 2015 tikte ik de eerste woorden van dit verhaal. En ik hoop zo dat het in 2021 daadwerkelijk in jouw kast staat!
Erik Gosker, aangenaam.
Ik ben een tekstschrijver uit Zwolle, die gek is op marketing! Geboren in 1985. Een bedenker, organisator, aanjager en schaker. Mijn middelbare schooltijd was de mooiste tijd van mijn leven. Daar hield ik meer vriendschappen dan studiepunten aan over. Vervolgens marketing gestudeerd, terwijl ik een Grand Café aanstuurde en barman speelde. Klinkt dat bekend?😏
Erik Gosker, aangenaam.
Ik ben een tekstschrijver uit Zwolle, die gek is op marketing! Geboren in 1985. Een bedenker, organisator, aanjager en schaker. Mijn middelbare schooltijd was de mooiste tijd van mijn leven. Daar hield ik meer vriendschappen dan studiepunten aan over. Vervolgens marketing gestudeerd, terwijl ik een Grand Café aanstuurde en barman speelde. Klinkt dat bekend?😏
Sinds 2010 werk ik in de marketing als adviseur én tekstschrijver. Tientallen websites zette ik online, handenvol contentmarketing-strategieën dacht ik uit en kilometers tekst schreef ik. Marketing is als schaken. Je overpeinst alle scenario's en doet dan de beste zet. Het liefst speel ik met wit. Koningsgambiet. Dan bepaal ik namelijk het tempo van de partij.
Als tekstschrijver lees ik veel. Elke zomer neem ik boeken mee op vakantie. De boeken over marketing of ondernemen zijn vaak interessant, maar saai. Zakelijk. Dat kan leuker. Grappiger. Daarom schrijf ik deze roman boordevol praktische marketingtips. Lees jij mee?